onsdag 2 februari 2011

Födelsedag med puls

Börjar nu så smått runda av min 36:e födelsedag. Jag känner mig både uppvaktad och uppskattad och är väldigt nöjd med dagen: Min mysiga lilla familj samlad hela dagen, lunch på I love pizza, en stund för mig själv, besök av goà vänner, grattishälsningar från när och fjärran, födelsedagspresenter, blommor och prinsesstårta med 36 ljus. Precis allt jag önskat mig!!



När det gäller presenterna har jag under flera år haft en pulsklocka på min önskelista. Nu har jag en! I fortsättningen blir det alltså optimal träning med koll på vartenda hjärtslag! Jag laaadddaaar!

Tack alla ni fina som skickat grattishälsningar på Facebook, via sms och telefon och för födelsedagskort som gett den trista postlådan lite lyster. Jag har så många underbara vänner och fina människor omkring mig som berikar mitt liv! Det är en ynnest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar