lördag 12 februari 2011

Medan det lackar

Medan lacket på 20 fingrar och 20 tår torkar hinner jag en snabb uppdatering av bloggen. (Lydias naglar är också mörkröda). Är strax på väg in till stan för god middag på Toscana och sedan efterföljande partaj i Scandinavium. Har nämligen förvanskats biljetter till Melodifestivalen och ska minsann njuta av en kväll på tu man hand med tjusig pingla från Västra Frölunda.

Jag är ingen större fantast av Melodifestival men jag ser flera möjligheter med min närvaro:

1. Miljöombyte med glamour.
2. Någon från SVT kanske "upptäcker mig" och erbjuder mig jobb, t ex som hallåa.
3. Babsan kanske behöver utöka sin showpersonal. Make up-artist? Personal shopper?
4. Brolle kanske tittar på mig med sina förföriska blå ögon och undrar om jag kan bli hans personlige tränare, fotograf eller nåt.


Nåväl, vi får väl se vad som händer. Håll utkik efter mig i alla fall! Jag har ansträngt mig till tusen för att inte se ut som en trött tvåbarnsmorsa och jag kommer vinka mot kamerorna utav bara sjutton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar