måndag 7 mars 2011

Degradering

Hur går det med shoppingen?! Jag har inte hört ett ljud från någon om några trendiga fynd! Jag hade förväntat mig en och annan bild på er i något nytt vårfräscht!!

Elis brukar säga att jag är den vackraste mamman i hela världen.
Stämmer! :-)
Nu har jag dock blivit degraderad. Nu är jag den vackraste mamman i landet istället.

Jag undrar om det beror på att jag är trött och vinterblek eller om det hänger ihop med det eviga tittandet på Snövit och de sju dvärgarna. Ni vet: "Spegel, spegel på väggen där, säg mig vem som i vackrast i landet är..." Vi får väl se hur det utvecklar sig när vårsolen tittar fram och börjar fylla på med färg och energi! Här är det tyvärr fortfarande både grått och isigt så jag får väl hålla tillgodo med att vara Sveriges vackraste morsa!

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar