söndag 4 juli 2010

Tjock mage

Det är ju alldeles underbart med tjocka goa bebismagar! Midsommarhelgen tillbringade vi i Åryd hos familjen Edbäck. Där väntas det tillökning i september och vi väntar med spänning på att få bekanta oss med nykomlingen! Stina kommer att bli en toppenbra storasyster! Elis påstår att han ska bli storebror till bebisen. Biologiskt hoppas jag verkligen inte att det är så men låtsasstorebror kan ju vara okej.

Jag passade på att öva upp mina fotografiska färdigheter.
En del övertalning krävdes för att hon med den tjocka goa magen skulle ställa upp i min provisoriska fotostudio ute på altanen men vi blev båda två mycket nöjda med resultatet! Här kommer ett litet smakprov och finns det fler med tjocka magar som jag kan få pröva kameralyckan på så hör av er! ;-)





2 kommentarer: