onsdag 28 juli 2010

Bloggsemester


Det har blivit lite bloggsemester kan man säga... Och jag kommer att fortsätta med det. Vi är fortfarande ute på semesterturné men har planerat att landa i Älvängen i slutet på veckan. Det är svårt att sitta och hänga vid datorer när man turnérar och därför har bloggen semesterstängt. Jag ber att få återkomma den 16 augusti, då är det nämligen dags att leta arbete på allvar samt skola in Lydia på dagis.

Idag har vi firat världens bästa pappa! Väldigt festligt! Han har nu firat födelsedag hela trettioåtta gånger. Still going strong!

2 kommentarer:

  1. Hej Cicci! Jag saknar din blogg... Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir! Vilken tur att jag är igång nu igen!
    När du blir föräldrarledig kommer du ju ha så mycket tid att du kan lämna en kommentar till VARJE inlägg! ;-) Kram på dig!

    SvaraRadera