måndag 14 juni 2010

91


Idag skulle min mormor ha fyllt 91 år och det är snart 1 år sedan hon flyttade till himlen. Trots att hon fick ett långt och friskt liv tycker jag ändå inte att hon levt färdigt och det är svårt att acceptera att någon som alltid funnits inte längre finns. Jag önskar så att både mormor och morfar skulle fått vara med och se våra ljuvliga ungar växa upp.

Mormors födelsedag har alltid varit en speciell dag. Vacker försommar, början på lov och ledighet... Den bästa tiden på året!

Idag har jag inte kunnat fira någon, men ikväll tänder jag ljusen som stod på hennes kista och njuter av hennes mårbackapelargon. Jag minns och saknar både mormor och morfar extra mycket. För de var de bästa. <3

1 kommentar:

  1. Nu rinner tårarna...som jag tänkte på allt detta igår. Verkligen DE BÄSTA!!
    KusinKram

    SvaraRadera