söndag 11 april 2010

Fru Pastell

Har haft en skön helg med många trevliga inslag! Solen och värmen har varit bäst; lockar fram både livslust och energi!

Vi har varit på Baby- och Barnmässan, haft besök av storkusinen, städat som galningar, varit ute i trädgården, målat, promenerat, lekt och ätit piggelin. Och så har jag hunnit pyssla lite! Och det är verkligen en bonus!


Jag har fixat till Fru Pastell som ska få äran att hålla koll på en del av mina smycken. Smyckestorson är inköpt på Panduro och sedan har jag piffat till hennes snygga figur med lite tyg och accessoarer. Nu hänger mina härligt pastelliga armband som jag pysslade med för ett tag sedan och dinglar på krokarna, i ljuv harmoni med Fru Pastell. (På bilden ligger de dock bredvid som ni ser.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar