måndag 29 juni 2009

Mormorshyllning

Det har varit lite stiltje med blogginläggen den här veckan.
I onsdags fick vi bege oss till Småland eftersom mormor blivit mycket sämre. I torsdags eftermiddag somnade hon sedan lugnt och stilla in för gott. Vi saknar henne så det värker i bröstet men vi har alla fina minnen kvar. De bär vi alltid med oss.

Mormor älskade blommor och hennes mårbackapelargoner är de vackraste i världen! Det här inlägget blir en hyllning till min älskade lilla mormor som betytt så mycket för mig.

3 kommentarer:

  1. Du skriver så otroligt bra. Din mormor var en fantastisk människa som alltid kommer att vara ihågkommen. Älskad och saknad.

    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  2. Å tusen tack! :-) Du är också en fantastisk människa! Jag menar det. Och vet du; Inger och du känns faktiskt lite som kusiner till mig. För vi har ju inga kusiner lillebror och jag... Jag är glad för att vi behållit kontakten med tomtarna i Gråssfall under alla år! Kram

    SvaraRadera
  3. Gulle dej! Det är lika roligt för oss ska du veta.
    Vi bestämmer det, kram kusin Gunilla

    SvaraRadera