söndag 21 juni 2009

Sega råttor och fulefin


Som sega råttor var vi idag allihop. Det gick liksom bara inte att komma igång eller fatta några beslut vad vi skulle hitta på. Jag blir frustrerad av sånt och avskyr när tiden bara går! Det där är en utvecklingssida hos mig säger min man; man behöver inte vara effektiv hela tiden. Lätt för honom att säga, han är ju utrustad med gåvan att kunna koppla av även om det finns tusen saker att göra... Jag däremot kan inte koppla av även om jag har gjort de där tusen sakerna, det finns alltid mer att göra och jag blir aldrig klar! Jag ska jobba på detta. Att lära mig koppla av och känna mig färdig.

Idag handlade det ju inte direkt om att vara effektiv och hinna så mycket som möjligt utan att vi skulle göra nåt trevligt tillsammans. Och en trevlig dag blev det till sist! Vi rullade in till Slottsskogen där vi fikade och tittade på sälarna, getarna och fulefinen (getterna och hängbukssvinen). Skönt att Elis inte har börjat kalla mig för fulefin. Det vill man ju inte va... Ett fulefin. Än så länge är jag fortfarande en bä bä vita lamm-mamma.

Här är det ponnyridning på programmet!


Tack Rudéns för en trevlig helg och hoppas att ni kommer snart igen! Roligt att vi får behålla Amanda (mellankusinen) lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar