torsdag 4 februari 2010

Ynkliga jag


Det är faktiskt lite synd om mig... Båda barnen sjuka och själv har jag feber och förfärlig värk i kroppen. Det är ju inte superkul att ta hand om gnälliga barn när man själv bara vill inta sängläge...
Lydia har dessutom fått nån konstig magåkomma som kommer med 24 timmars intervall. Klorinen har åkt fram och jag gör mitt yttersta för att ta kål på bassiluskerna. Klorin är så himla bra! Elis gillar det också eftersom det luktar simhall.

Nu när jag jagade bild till det här inlägget fick jag lära mig en hel del nya saker om klorin, som till exempel att det tar död på alla kända bakterier, svampar och sporer. Bra!
Synd att man inte kan dricka det också... Skulle förmodligen ta död på bakterierna som gör min hals så sträv. En massa tips och användningsområden kan ni hitta på Colgates hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar