söndag 28 februari 2010

Vykort som värmer


I veckan landade det ett vykort i vår röda postlåda. Vykort i sig är trevligt, men de är synnerligen trevliga om de är adresserade till mamman herself!

Jag myser när jag läser "Hej Cicci! Tack så otroligt mycket för att jag får följa din framfart genom att läsa din härliga blogg! Vilken mysig mamma du är!...."
Man tackar, man tackar! Det värmer bloggmamman och ger inspiration att blogga vidare om vardagen med ljuvliga (och ibland besvärliga) kottar som berikar livet!

Tack så mycket Birgitta, (kollega från Ingelstad skola) för kortet! Hoppas att du har haft ett skönt lov och att du nu har lite ny energi när arbetet sätter igång på måndag igen! Snart kommer jag och hälsar på er på skolan! Men då hoppas jag på snödroppar i rabatten...
Hälsa alla "gamla" kära kollegor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar