onsdag 24 mars 2010

Hinner med så mycket

Ja, vad ska man säga... Tösen är bara 15 månader men så påhittig, så påhittig. Idag, 05.32 stapplar jag upp och kissar. När jag ska spola ser jag att jag kissat på ett paket fetvadd och ett paket bomullsrondeller som ligger i toastolen. (!) (Eller är det jag själv som varit uppe och lagt dem där ?!?)

Senare på förmiddagen, när jag vaknat till lite mer, ska jag snabbt ner o hämta kalsonger till Elis som sitter i badet. När jag kommer upp igen har Lydia lämnat sitt knopp-pussel och sitter i badbajan tillsammans med storebror. Med kläderna på förstås.


Den där tjejen, hon kommer bli effektiv, hon!

5 kommentarer:

  1. Haha.. Lydia då! xD, Kanske blir som sin mor?! Påhittig och aktiv!

    SvaraRadera
  2. jag är inte förvånad över denna kreativitet/Ammi

    SvaraRadera
  3. Busunge säger jag bara:) hihi fast det är ju inte bara Lydia förstås:)puss och kram Maja P.s längtar till helgen:)

    SvaraRadera
  4. Jaså, ni tror att hon brås på mig?!

    Mysigt att ha er här, familjen Rudén! Hoppas att vi hinner med en massa bus imorgon innan ni åker hem igen!

    SvaraRadera