måndag 6 juli 2009

Lydia Ingrid Noomi


L som i Lydia. Eller L som lyckat! För det var så det blev, Lydias dop i Tveta kyrka i helgen. Det var stämingsfullt, vackert och alldeles lagom högtidligt och vi är så nöjda! Även "efterfesten" i Filadelfia blev trevlig tycker vi.
Tack alla ni som var med och delade dagen tillsammans med oss och en extra kram till alla som hjälpte till på ett eller annat sätt! Tack även till Arja Bergström, präst i Mörlunda församling som gjorde dopcermonin så mysig. Den här dagen blev ett fint minne för oss och en god karamell att suga länge på...


Vi hoppas att pappa och storebror kommer få möjlighet att göra fler framträdanden i framtiden! Vill ni boka så går det bra att lämna en förfrågan här på bloggen!

5 kommentarer:

  1. jag vill boka bandet Lagergren till den 19 okt2010,Tack för en fin dag.kram Ammi

    SvaraRadera
  2. Tack för en mycket trevlig dag och ett fint dop! Vi ses på torsdag! Kram fam. Edbäck

    SvaraRadera
  3. Viken dag, full fart men perfekt slut!!
    Tack för en fantastisk dag.

    SvaraRadera
  4. Du har tur Ammi, det verkar som att bandet är ledigt då! Dessutom har ju Lydia hunnit bli lite större så jag funderar på om hon också kanske kan vara med. Jag funderar på cello, jag tycker att det är ett sånt vackert instrument.

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för att jag fick vara med och dela den stora dagen med er. Tårar, skratt, goda tårtor av alla de slag blandades med trevligt umgänge. Bandet var ju bara sååå bra, men du själv då, är du "manáscher"? .

    Kram Gunilla

    SvaraRadera