lördag 25 juli 2009

Ölandssemester

Vi är på Öland och husvagnssemestrar. Med sand mellan tårna, klarblå himmel och sköna varma solstrålar anstränger vi oss för att göra så lite nytta som möjligt. Våra fortfarande ganska vinterbleka kroppar vill bara ha mer och mer. Barnen somnar tidigt och vi äter salta östkustsräkor för 399 (!) kr kilot. Nej, inte varje kväll förstås... Men det är precis lika idylliskt som det låter!
Det finns dock ingen dator här som jag kan använda för att lägga in mina bilder så därför kommer det inte att bli några inlägg på ett tag. Ni får hålla ut till 3 augusti.

Jag hoppas att ni har det riktigt skönt och att ni också njuter av livet! Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Hur ska jag klara mig? Det är ju jätte många dagar till den 3:e augusti..... Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. ä nu e det den fjärde.......

    SvaraRadera
  3. Den som väntar på nåt gott...
    Hoppas att ni har det skönt på Gotland familjen Edbäck och tack för att ni återigen hjälpt mig med grejer som jag dräller omkring mig! Kram

    SvaraRadera