tisdag 4 augusti 2009

I'm back!


Jag är tillbaka! I nya gummistövlar som jag kan partaja i! Och med matchande bikini! Fast jag ska undvika att partaja i bikini och stövlar, det är lite väl knasigt men jag var bara tvungen att visa upp stövelfyndet jag gjorde på Öland. Nu kan jag ställa undan de där stora gröna som jag hade på Ericas student! Jag har förälskat mig i prickar och föll pladask för de där prickiga stövlarna, bikinin hittade jag på rea innan semestern. Att fynda är min nya grej!

Jag vet att jag utlovade ett inlägg igår... Men tre veckor i Småland visade sig ta på krafterna, fick förskräcklig migrän igår lagom till den planerade hemresan. Väl hemma har hela dagen idag gått åt till att packa upp. Vi hade ju mycket packning med oss när vi åkte men det är inget emot vad vi hade med oss när vi begav oss hemåt! Jag har nämligen fyndat ännu mer! Loppis är ju så himla bra! Hittade äntligen trädgårdsbord och två stolar som jag tror har potential för att bli riktigt bra här i den stora trädgården. För bordet betalade jag 100 kr!! Det lär bli en del fyndbilder här på bloggen framöver. Hoppas det kan inspirera!

2 kommentarer:

  1. Hanna Hillerström Rundh5 augusti 2009 kl. 19:39

    Vilken superhärlig blogg! Störtskön. Den kommer jag, som den eminenta blogg-fantast jag är, garanterat att följa i höst! Kul dessutom att se vad Elis & Lydia pysslar med om dagarna. :) Ha en fortsatt skön augustimånad! /Hanna (Ericas storasyster)

    SvaraRadera
  2. Å, vad roligt att ha dig här! Och om du är blogg-fantast så får jag ju verkligen tacka för komplimangerna! Du har ju lite att jämföra med menar jag... Hoppas att vi ses framöver (in real life också)! Kram

    SvaraRadera