fredag 7 augusti 2009

Bara vara som man är


Jag vet att det är onödigt med bikini när man är åtta månader men jag kunde inte motstå! Köpte två storlekar större än vanligt för att min tjocka goa bebis skulle få plats och eventuellt skulle kunna ha den nästa säsong då hon förmodligen dragit iväg lite mer på längden än på bredden. Två storlekar större hjälpte föga. Hon badar dock med stor glädje och är totalt obekymrad över valkarna kring magen. Nu är hon ju för liten för att förstå men det är så befriande med människor som inte bryr sig om lite skavanker och nån valk här och där.

Att helt obekymrat cykla runt på gatan spritt språngande naken är också befriande. Ny cykelkorg och vimpel måste plötsligt invigas mitt i poolbadandet. Tänk om man själv skulle kunna vara så där spontan! Bara lämna allt man har för händer och göra nåt annat som man är riktigt sugen på, som att cykla till exempel. Eller läsa en spännande bok i flera timmar. Det längtar jag efter!

2 kommentarer:

  1. tack för roliga dagar. kommer snart igen kram Ammi med hela klanen

    SvaraRadera
  2. Tack själva, det har varit toppen! Vi hoppas att ni kommer snart igen, vi har mycket att utforska här i Göteborg! Nu kan ni snart vägen utantill! ;-) Tack också för Elis fina presenter! Kramelikram

    SvaraRadera