måndag 31 augusti 2009

Kolla mig!

Det säger Elis och visar alla möjliga konster. Det är viktigt att bli bekräftad och sedd när man är tre år!

Jag har fått en del pikar om att jag själv nästan aldrig syns på bloggen. Så... kolla mig! Utrustad för en riktig vargavinter!

Mormor lämnade efter sig baskrar i mängder, en del hattar och en fantastisk pälsmössa. De passar mig perfekt! Och päls har synts en del inför hösten så nu har jag rotat fram min pälsjacka också. Med en lila hatt till det är jag redo att möta lite kyligare tider. Lila är het accentfärg i höst. Vad tycks?


Foto: Anders Holm

5 kommentarer:

  1. Allt klär en skönhet.Coolt/Ammi

    SvaraRadera
  2. har du en pälsjacka!!? det var avancerat :).

    Härliga höstbilder, ser ut som tagna ur tidning med glansigt papper. Kram

    SvaraRadera
  3. Allt ser väldigt hett ut

    SvaraRadera
  4. Tackar och niger för era trevliga komplimanger! Leta fram gammal lump i garderoberna nu! Kram på er alla!

    SvaraRadera