torsdag 6 augusti 2009

Underbara treåring


Idag blir han tre år vår älskade underbara lille ungebyting! Det är ju ofattbart vad fort tiden går och jag börjar inse att den där klyschan "det går så snabbt tills de är utflugna" faktiskt är sant och förmodligen inte är nån klyscha...

Just nu önskar jag att Elis alltid ska komma och krypa upp i min säng vid halv fyra-snåret på morgonen. Det är den bästa tiden på hela dygnet... två små barn att snusa på. Varma, mjuka och gosiga. Frågan är vad jag ska locka med när de blir typ nitton och sjutton!? För jag antar att andra vanor kommer och att mamma inte är mysigast i världen för alltid... Därför påminner jag mig själv om att njuta här och nu!


Här tuffar det på i full fart idag med släkt på besök och många kakor och stor tårta att mumsa på! Det njuter vi också av (för jag har ju förstås passat på att baka mazariner till kalaset)!

2 kommentarer:

  1. Grattis STORA Elis! Hoppas dagen var så som ni tänkt er, synd bara att vi inte kunde komma.
    Tänkte på Elis hela dagen och när jag väl slutat jobbet så visste jag inte om Elis hade fullt upp av att stoja eller snutta.
    Vi måste ju komma till er, får boka in någon helg!!
    Massa kramar Erica

    SvaraRadera
  2. .. att stoja eller snutta, för att ringa och gratta!

    (glömde de sista)

    SvaraRadera