lördag 9 januari 2010

Hyss


Anders lär Elis hyss så fort han kommer åt! Det nya är att hajen ska vara med på toan. Smidigt. Tack tack! Elis har också börjat med att dra ner byxorna och visa rumpan samtidigt som han skrattar högt åt sig själv. Först sa han att han hade sett det på Svampbob Fyrkant (TV-program) men idag sa han att det var Anders som hade visat honom. Hm! Jag får visst börja styra upp deras lekar lite... Och det där med grek kör Elis fortfarande med så han verkar få vissa bestående "men" av de där hyssen.

Vi har annars haft en ganska stillsam lördag med skön långpromenad. Rosiga och skönt trötta satt vi sen alla fyra en stund framför brasan och njöt. Brasa = vardagslyx som alla borde ha hemma!

1 kommentar:

  1. Ja verkligen, de borde vi ha här..
    Så kallt, så kallt så!
    Sitter och huttrar, har dubbelt av allt jag har på mig och när jag sover har jag både pyamas, tossor och två täcken. Ett tjockare täcke och ett lite tunnare som är Anders..
    Skönt att slippa denna kalla lägenhet!!!

    Kram

    SvaraRadera