fredag 4 september 2009

Hållbar skit


Det kostar på att vara fotomodell minsann!
Jag har äntligen rengjort mina och Elis stövlar som vi hade under fotosessionen i helgen (För Elis var ju med och fotade med egen kamera förstås.) Torkad gegga, gödsel och lite halm satt fast i stora kockor och jag har ignorerat stövlarna hela veckan men i förmiddags fick jag lite "rengöra-stövel-energi".

Elis gummistövlar var väl ingen suck, det var värre med mina högklackade i skinn. Skiten satt som berget! Jag förstår att de bygger hyddor av skit i afrika! Hållbart som bara den!
Elis som intresserat kollar det jag håller på säger efter en stund " Å fy bale, det luktar kossa på dom". Jo, det kan man lugnt påstå!

Jag lovar att det dyker upp fler bilder på mig men inte i högklackat på gödslad leråker! Stövlarna är putsade och kommer bara att få följa med på finare stadsturer i fortsättningen.

Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar