lördag 7 november 2009

Detaljer


Det är de små detaljerna som gör det! Lite överblivna tapeter och några tomma planschrör från källaren och vips har man snygga blomkrukor som blir en fräck detalj på köksbordet!








Min Fatboy är nu klar sånär som på några fler cellplastkulor som ska fyllas i. Fyndade saccosäck på Blocket för 75 kr som jag ska plundra! Som jag skrivit tidigare; Blocket och Tradera är toppen!
Jag har dock en detalj som saknas... Den riktiga Fatboyen har en stor etikett fastsydd på ena sidan där det står just Fatboy. Jag vill också ha en etikett men jag har inte klurat ut nåt roligt namn på min säck. Kanske har någon av er läsare något bra och fyndigt förslag!? Meningen är att både Lydia och Elis ska sitta och gosa i den tillsammans utan att träta... Jag lovar att bild på kottarna i säcken kommer inom kort!

Fotot på Fatboy: www.fatboysverige.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar