söndag 29 november 2009

Jag dissar!


Jag dissar Media Markt! De skickar ut en massa reklam om att allt annat är puckat men puckade kan de kalla sig själva!
I veckan fick vi ett reklamblad där de annonserade om massa bra priser och en massa trevliga evenemang under lördagen, bl a besök av Nicke Nyfiken. Elis älskar Nicke Nyfiken och mellan 11.00 och 15.00 skulle Nicke vara på plats butiken. Alltså bestämde vi oss för att åka och Elis var förväntansfull hela förmiddagen.

Kl 14.00 var vi där men ingen Nicke syntes till. Vi fick veta att han precis gått... Nån mesig kille med ett töntigt flin som jag pratade med svarade att han inte visste varför han inte stannat tiden ut men att vi kunde vara kvar och lyssna på Jessica Andersson istället. Förmodligen att Elis tycker att Jessica Andersson är lika kul som Nicke Nyfiken. Inte.
Elis var jättebesviken och det är ju inte helt enkelt att förklara varför Nicke plötsligt bara gått hem. Fick dra en vals om att Nicke fått så ont i magen. Men jag blir så arg på sånt här och tycker att det är så nonchalant mot alla barn! Personalen på Media Markt har dessutom inte varit särskilt proffsiga när vi varit där innan heller så nu kan de ta sig i brasan! Jag dissar, dissar, dissar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar