onsdag 18 november 2009

Önskelistor



Nu börjar det bli dags att fundera över julklappar (och Lydia födelsedagspresenter). Har därför skrivit ner barnens önskelistor idag. Och så en lååång till mig själv förstås!

Är det någon som vill ha present/julklappstips så hojta bara till så kan jag skicka ett mail. Jag tycker att det är bra att ha förslag på klappar som man vet att barnen behöver eller gillar. Onödigt att lägga pengar på saker som bara blir liggande...

Söta julkalendern ovan kan man enkelt tillverka själv. Vill man inte pyssla går den att beställa från Barnvänligt. Har också andra mysiga grejer till små kottar!

Foto: barnvanligt.nu

Hoppas ni sitter inne och myser. Det gör vi! Med nybakad kaka och te. Ute öser regnet ner och det är så grått, så grått!

Eftermiddagskramar!

7 kommentarer:

  1. Ja jag vill ha en önskelista från Er alla.
    Kan vara bara att ha. Kram Maria i Trollhättan

    SvaraRadera
  2. Vi vill också ha en önskelista från alla er fyra! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha tips om födelesdagspresent och julklappar! Kram mamma Birgit

    SvaraRadera
  4. Så var det min tur att önska få lite tips till julen. Födelsedagen inte minst.

    Kram till er alla Farmor

    SvaraRadera
  5. Ja så var det väl min tur att önska era öskelistor så då frågar jag om jag också kan få era önskelistor puss och kram Maja

    SvaraRadera
  6. Massor med önskelistor på väg!
    Behöver farmors mailadress. Kram

    SvaraRadera
  7. jag då....är sen som vanligt mail dom.AMMI

    SvaraRadera